Сервиз

ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ГАРАНЦИЯ, МОЛЯ, НАТИСНЕТЕ ТУК.

ПРИ ПОВРЕДА НА ГАРАНЦИОНЕН ИЛИ ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН УРЕД, МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ СЕ КЪМ УПЪЛНОМОЩЕНИТЕ СЕРВИЗИ НА REMINGTON - РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС. СПИСЪК С ТЕХНИТЕ СЕРВИЗНИ ПУНКТОВЕ ЩЕ НАМЕРИТЕ НА СЛЕДНИЯ ИНТЕРНЕТ АДРЕС, КАКТО И В ГАРАНЦИОННАТА КАРТА НА УРЕДА: http://www.royal.bg/kontakti/servizi-za-bjala-tehnika.html

ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ НЕ ПОКРИВА СЛУЧАИ НА ПОВРЕДИ, НАСТЪПИЛИ В СЛЕДСТВИЕ НА ПРЕКОМЕРНА ПРОФЕСИОНАЛНА УПОТРЕБА В СТУДИЯ И САЛОНИ.

В СЛУЧАЙ, ЧЕ ГАРАНЦИОННОТО ИЗДЕЛИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОДМЕНИ, СЕРВИЗИТЕ ИЗДАВАТ ПРОТОКОЛ ЗА ЗАМЯНА. ПОДГОТВЕТЕ НЕГО, ГАРАНЦИОНАНТА КАРТА И КАСОВА БЕЛЕЖКА/ПЛАТЕЖНО НАРЕЖДАНЕ ОТ ПОКУПКАТА. ИЗПРАТЕТЕ ГИ КЪМ НАС НА АДРЕС: СОФИЯ, Ж.К. МЛАДОСТ 1А, БЛ. 548, ПАРТЕР, ОФИС ОНЛАЙН ТРЕЙД КОМЕРС ЕООД ИЛИ ДО ОФИС НА ЕКОНТ ГР. СОФИЯ, МЛАДОСТ 1А ПЪТЕКИТЕ. НЕ ПРЕПОРЪЧВАМЕ ПОЩЕНСКИ ПРАТКИ, ТЪЙ КАТО УСЛУГАТА НЕ Е ПРОСЛЕДЯЕМА, ПРАТКИТЕ СЕ ГУБЯТ И Е ВЪЗМОЖНО ЗНАЧИТЕЛНО ЗАБАВЯНЕ, ПРИ КОЕТО ПРАТКАТА ПРИСТИГА ПРИ НАС СЛЕД ИЗТИЧАНЕ НА ВАЛИДНОСТТА НА ПРОТОКОЛА.

ИЗВЪНГАРАНЦИОННИЯТ СЕРВИЗ НА УРЕДИТЕ РЕМИНГТОН СЕ ТАКСУВА СПОРЕД ЦЕНОРАЗПИСА НА РОЯЛ ЕЛЕКТРОНИКС, А ГАРАНЦИОННИТЕ РЕМОНТИ СА БЕЗПЛАТНИ ЗА КЛИЕНТА.

ДОСТАВКАТА НА УРЕДИ И ДОКУМЕНТИ ДО И ОТ СЕРВИЗА Е АНГАЖИМЕНТ НА КЛИЕНТА.

Viber чат Обади се Пиши ни