Контакт

Можете да се свържете с нас по няколко начина, а на много от често задаваните въпроси на нашите клиенти отговаряме направо тук, за да е най-удобно.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Къде да регистрирам уреда си за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
  • В: Имам нужда от резерна част за моя уред, как да я поръчам?
  • О: Всичките резервни части, аксесоари и консумативи, които можем да доставим са публикувани тук. Ако Ви трябва нещо друго, което не е публикувано на тази страница, то най-вероятно не можем да го доставим.
  • В: Уреда ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Ремингтон се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град можете да намерите тук. Обърнете се към тях и те ще Ви помогнат.

Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас като ни изпратите съобщение от формата. Ще отговорим на всяко Ваше запитване максимум до 1 работен ден.

Моля, пишете на кирилица и задайте своя въпрос точно и изчерпателно, за да можем да Ви обслужим. Ако предпочитате да се свържем с Вас по телефона, моля оставете номера си в текста на съобщението. Благодарим предварително.

Обади се Пиши ни