Въпроси

Можете да се свържете с нас по няколко начина, а на много от често задаваните въпроси на нашите клиенти отговаряме направо тук, за да е най-удобно.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
  • О: Можете да прегледате пратката, но не и да тествате уреда или да го разопаковате. От хигиенни съображения, уредите за лична грижа не могат да бъдат връщани, ако са разпечатани, ползвани или тествани. Имате сигурността на безкомпромисното качество на Remington, както и гаранция за уредите от две до шест години.
  • В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
  • В: Имам нужда от резерна част за моя уред, как да я поръчам?
  • О: Всичките резервни части, аксесоари и консумативи, които можем да доставим са публикувани тук. Ако Ви трябва нещо друго, което не е публикувано на тази страница, то най-вероятно не можем да го доставим.
  • В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Ремингтон се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град можете да намерите тук. Обърнете се към тях и те ще Ви помогнат.

Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас като ни изпратите съобщение от контакт формата. Ще отговорим на всяко Ваше запитване максимум до 1 работен ден.

Моля, пишете на кирилица и задайте своя въпрос точно и изчерпателно, за да можем да Ви обслужим. Ако предпочитате да се свържем с Вас по телефона, моля оставете номера си в текста на съобщението. Благодарим предварително.

Обади се Пиши ни