Въпроси

Тук ще намерите отговори на някои въпроси, с които нашите клиенти се сблъскват най-често.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
  • О: От хигиенни съображения и съгласно българското и европейското законодателство, уредите за лична грижа не могат да бъдат връщани, ако са разпечатани, ползвани или тествани, затова пратките се изпращат БЕЗ опция за преглед и тест.  Имате сигурността на безкомпромисното качество на Remington, както и една от най-дългите гаранции за подобни уреди на пазара, която варира от две до шест години, така че няма риск да останете с неработещ уред!
  • В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук. След като попълните данните си и ги изпратите, ще получте потвърждение на посочения от Вас имейл адрес - файл в .pdf формат. Нужно е единствено да отпечатате този файл и да го приложите към гаранционната карта, която вече сте получили от нас при закупуването на уреда.
  • В: Имам нужда от резервна част за моя уред. Предлагате ли резервни части?
  • О: Всичките резервни части, аксесоари и консумативи, които можем да доставим са публикувани тук. Ако Ви трябва нещо друго, което не е публикувано на тази страница, то най-вероятно не можем да го доставим.
  • В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Ремингтон се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град можете да намерите тук. За да бъдете обслужени възможно най-бързо, обърнете се директно към тях и те ще Ви съдействат.
  • В: Как да избера уреда, който ми е необходим?
  • О: Ето тук може да откриете насочваща информация, която ще Ви бъде полезна при избора на подходящ за Вас уред, независимо дали търсите тример за брада, машинка за подстригване или преса за коса.
  • В: От сервиза издадоха протокол за замяна. Какво да направя, за да получа нов уред?
  • О: За да Ви изпратим новия уред са ни нужни следните документи:
    1. Протокола, който сте получили от сервиза
    2. Оригиналната гаранционна карта на стария Ви уред
    3. Оригиналният касов бон (би трябвало да е прикрепен към гаранционната карта)
Изпратете документите до офис на ЕКОНТ Младост 1А Пътеките в гр. София за получател Онлайн Трейд Комерс ЕООД. Веднага щом получим Вашите документи, ние ще се свържем с Вас, за да уточним до къде ще желаете да бъде изпратен новият уред и при наличност, ще го изпратим още на същия ден.
 

Ние в Онлайн Трейд Комерс ЕООД прилагаме изискванията на Европейския Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са били максимално защитени. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас като ни изпратите съобщение чрез контакт формата. Ще отговорим на всяко Ваше запитване във възможно най-кратък срок. Моля, пишете на кирилица и задайте своя въпрос точно и изчерпателно, за да можем да Ви обслужим. Ако предпочитате да се свържем с Вас по телефона, моля оставете номера си в текста на съобщението. Благодарим предварително.