Въпроси

Можете да се свържете с нас по няколко начина, а на много от често задаваните въпроси на нашите клиенти отговаряме направо тук, за да е най-удобно.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
  • О: От хигиенни съображения, уредите за лична грижа не могат да бъдат връщани, ако са разпечатани, ползвани или тествани, затова пратките се изпращат БЕЗ опция за преглед и тест.  Имате сигурността на безкомпромисното качество на Remington, както и гаранция за уредите от две до шест години.
  • В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
  • В: Имам нужда от резервна част за моя уред, как да я поръчам?
  • О: Всичките резервни части, аксесоари и консумативи, които можем да доставим са публикувани тук. Ако Ви трябва нещо друго, което не е публикувано на тази страница, то най-вероятно не можем да го доставим.
  • В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Ремингтон се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град можете да намерите тук. Обърнете се към тях и те ще Ви помогнат.
  • В: От сервиза издадоха протокол за замяна. Какво да направя, за да получа нов уред?
  • О: Изпратете ни протокола от сервиза, оригиналната гаранционна карта и оригиналния касов бон, по куриер до адрес София, ж.к. Младост 1А, бл. 548, партер, офис Онлайн Трейд Комерс или до офис ЕКОНТ Пътеките в гр. София. Не забравяйте да уточните и на кой адрес желаете да получите новия уред. Ще го изпратим веднага, щом получим нужните документи. 

Ние в Онлайн Трейд Комерс ЕООД прилагаме изискванията на Европейският Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са били максимално защитени. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас като ни изпратите съобщение от контакт формата. Ще отговорим на всяко Ваше запитване максимум до 1 работен ден.

Моля, пишете на кирилица и задайте своя въпрос точно и изчерпателно, за да можем да Ви обслужим. Ако предпочитате да се свържем с Вас по телефона, моля оставете номера си в текста на съобщението. Благодарим предварително.

Viber чат Обади се Пиши ни