Въпроси

Тук ще намерите отговори на някои въпроси, за които най-често получаваме запитвания.

Често Задавани Въпроси:

  • В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
  • О: От хигиенни съображения, уредите за лична грижа не могат да бъдат връщани, ако са разпечатани, ползвани или тествани, затова пратките се изпращат БЕЗ опция "тест".  Имате сигурността на безкомпромисното качество на Remington, както и една от най-дългите гаранции за подобни уреди на пазара, която варира от две до шест години, така че няма риск да останете с неработещ уред!
  • В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
  • О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук. След като попълните данните си и ги изпратите, ще получте потвърждение на посочения от Вас имейл адрес - файл в .pdf формат. Нужно е единствено да отпечатате този файл и да го приложите към гаранционната карта, която вече сте получили от нас при закупуването на уреда.
  • В: Колко ще ми струва удължаването на гаранцията с една допълнителна година?
  • О: Удължаването на гаранционния период се поема изцяло от производителя и е абсолютно безплатно за клиента! Просто сме сигурни в качеството на нашите уреди!
  • В: Имам нужда от резервна част за моя уред. Предлагате ли резервни части?
  • О: Всичките резервни части, аксесоари и консумативи, които можем да доставим можете да разгледате тук. Ако Ви трябва нещо друго, което не е публикувано в нашия каталог, то най-вероятно няма да можем да го доставим.
  • В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
  • О: Рядко, но все пак и това се случва. Гаранционно или извънгаранционно, поддръжката на уредите Ремингтон се извършва от сервизите на Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град можете да намерите тук. За да бъдете обслужени възможно най-бързо, обърнете се директно към тях и те ще Ви съдействат.
  • В: Имам уред закупен от този сайт, но фирмата, издала касовия бон не е тази, която в момента обслужва сайта. Това влияе ли на гаранционната поддръжка на моя уред? 
  • О: Не. Гаранционното обслужване на всички уреди закупени чрез сайта Remington.bg е поето от Онлайн Трейд Комерс ЕООД, независимо кой е търговецът, извършил продажбата. 
  • В: Как да избера уреда, който ми е необходим?
  • О: В нашият блог може да откриете насочваща информация, която ще Ви бъде полезна при избора на подходящ за Вас уред, независимо дали търсите тример за брада, машинка за подстригване или преса за коса.
  • В: От сервиза издадоха протокол за замяна. Какво да направя, за да получа нов уред?
  • О: За да Ви изпратим новия уред са ни нужни следните документи (в оригинал):
    1. Протокола, който сте получили от сервиза
    2. Оригиналната гаранционна карта на стария Ви уред
    3. Оригиналният касов бон (би трябвало да е прикрепен към гаранционната карта)
Изпратете документите до офис на ЕКОНТ Младост 1А Пътеките в гр. София за получател Онлайн Трейд Комерс ЕООД. Когато получим и обработим Вашите документи, ние ще се свържем с Вас, за да уточним до къде ще желаете да бъде изпратен новият уред.
 

Ние в Remington.BG прилагаме изискванията на Европейския Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са били максимално защитени. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.

Благодарим Ви, че сте наш клиент!

Ако имате друг въпрос, чийто отговор сме пропуснали, можете да се свържете с нас на телефон 088 20 30 651 или като ни изпратите съобщение чрез контакт формата. Ще отговорим на всяко Ваше запитване във възможно най-кратък срок